• وبلاگ : به انتظار ظهور آقا بمانيم
  • يادداشت : كبوتر حرم امام حسين(ع)
  • نظرات : 2 خصوصي ، 25 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سارا 

    بلاگفا ابزاري است درست مثل مسجد ضرار

    نوشته شده توسط حسين قدياني

    خرداد ??

    با سلام خدمت همه دوستان. ديگر همه فهميده ايم که اين روزها تعدادي از همسنگران خوب مان با بي مهري بلاگفا روبرو شده و وبلاگشان مسدود شده است. به لطف خدا تعداد زيادي از عزيزان به صرافت کوچ از بلاگفا افتاده اند. بايد پذيرفت ادامه فعاليت وبلاگ هاي ارزشي در بلاگفا؛

    اولا؛ بي مهري به ديگر همسنگران زخم ديده مان و چشم بستن بر عمل زشت مديران بلاگفاست.

    ثانيا؛ مديران بلاگفا را در انجام اين اعمال نا درست گستاخ تر مي کند، چرا که مي بينند هزينه اي بابت اين عمل غير منطقي خود نمي پردازند.

    ثالثا؛ به نوعي تاييد بسياري از اقدامات خلاف قانون بلاگفا از جمله تبليغات مغاير با آرمانهاي انقلابي و شئون اسلامي و همچنين تلويحا حمايت از اقدامات اخير بلاگفا در زمينه مسدود کردن سريالي وبلاگ نويسان ولايي است.

    و اما چه کاري از داداش حسين شما ساخته است؟ من فکر مي کنم براي حمايت از دوستان مورد ظلم واقع شده، بايد “مبارزه منفي” کنم؛ نه با مديران بلاگفا که با آن دسته از دوستان خودمان که هنوز خانه شان در فضاي مجازي واقع در کوچه بن بست بلاگفاست. خار در چشم و استخوان در گلو و با ذکر همان “مع الاسف” هاي معروف خميني و “ليکن” هاي مشهور خامنه اي بايد بگويم حرفي را که سخت است گفتنش اما ناچارم به بيانش؛ تا يک هفته ديگر در “قطعه ??? نظراتي که با نشاني بلاگفا بيايد صرفنظر از محتواي نظر و جداي از علاقه وافر من به فرد نظر دهنده به هيچ وجه تاييد نخواهد شد، چرا که تاييد نظراتي از اين دست يعني نمک پاشيدن بر زخم دوستاني که اين روزها يکي پس از ديگري دارند از بلاگفا اخراج مي شوند. روزي گفتم: “ما اهل گوگل نيستيم، خامنه اي. دات. آي. آر، تنها بماند”، حالا مي گويم: ” ما اهل بلاگفا نيستيم، ستاره هاي ماه تنها بمانند”.

    به پا خيزيد بچه ها. شان مطالب عاشورايي شما در صفحه روسياه بلاگفا نيست. با همت مضاعف خود کاري کنيد که تا چندي ديگر در بلاگفا فقط شترمرغ هاي عاشق سواحل بي عفتي، کلبه داشته باشند. شان شما آشيانه اي است که آشنا باشد با درد و رنج نهفته در فحواي مطالب حماسي تان. فرزندان حيدر کرار در مسجد ضرار نماز نمي خوانند. بلاگفا ابزاري نيست قدرتمند، بلکه ابزاري است درست مثل مسجد ضرار. زار بلاگفا را در مي آوريم اگر بخواهد در فضاي مجازي با احساسات مقدس ما بازي کند و حرف زور بزند.

    والسلام. داداش حسين بچه بسيجي ها